Busra_VrL Oğlum 10 aylıkken öğrndim gebeliğimi, doktor tandem emzirme yapabileceğimi söyledi hala da emziriyorum 16 aylık şuan. Anne sütü hamileyken zehirliyo vs diyorlar saçma. Ama şuan mesela erken doğum tehlikesi olduğu için bıraktırmak zorundayım, hala da emziriyorum doğuma 1.5 ay kaldı.. Cesaret bulursam bıraktırıcam