Furug benim oğlanın canı çok kıymetli asla merdivenden inmez kucağına alacaksın. Eğer senden önce uyandıysa seni de kaldırır "kalk in aşağıya "der çekiştirir, birseyi istemiyorsa “hayiy hayiy” der durur. Eğer cani avmye, parka ya da markete gitmek isterse ne yağlar çeker ne diller döker 😂😂 tam bi sevgi pitircigi olur. “Annem seviyom annem” der öper durur. Kızarsam eğer ağlamaya başlar şaka şaka der durur. Şaka yaptım dersem susuyor yoksa dedirtene kadar agliyor. Kızınca suratını asip alt dişlerini gösteriyo bi yandan da kaşlarını catiyo. Bir de her erkeğe baba demesi utandirmiyo değil. Aslında babası olmadığını biliyor. Erkekler onun için baba sıfatında.