Hazal8 kesinlikle pompayla sağmayı bırakmalısın benim de aynı sorunum vardı bebeğim 2 buçuk aylık emziremez hale gelmiştim nerdeyse süt tazyikli geldiği için çok acıkmafıkça emmek istemiyodu biberonla veriyodum vs. vs. Yine göğüsierim doluyor ama eskisi gibi değil çok şükür yeni yeni düzene biniyor pompayla sağmayı bıraktım çok süt yapan yiyecek içecekleri daha az tüketmeye çalışıyorum ilk sütü elimle sağıyorum ki bebeğim faydalı olan kısımdan yararlansın ve arkama yaslanarak emziriyorum bebeğimi karnıma yatırıp kafasını elimle destekliyorum çok huzurlu ve uzun uzun emiyo Ayrıca duşta hafif masaj yaparak göğüslerindeki sütü biraz azaltabilirsin ziyan olduğu için üzülme zaten ilk süt çok fayda sağlamıyo ama ardından kesinlikle soğuk kompres yap sıcak suyla genişleyen süt kanallarının daralması gerekiyo ki gereğinden fazla sütle dolmasın. Allah herkese bebeğine yetecek kadar süt versin🤲🏼🤲🏼 fazla olunca da sorun oluyo az olunca da