Hazal8 sütleri biriktirip bulunduğunuz ildekikurumlara sorabilirsiniz, annesiz kalan yenidoğanlar var ,süt hiç alamayan bebekler var bir şekilde soruşturun bulursunuz yetiştirme yurtlarında bile bir sürü yenidoğan bebekler vardır bırakılıp gidilen öyle bir çocuğa yardımınız dokunabilir, benim sütüm çok olsaydı eğer öyle bir şey yapardım