herkese çok teşekkür ederim. Hastaneden aradılar tekrar geldik beyin cerrahi gördü kafatasında çatlak olmuş malesef . Yatış verdi içeride bı kanama alanı yok dedi 24 saat gözetim de olcak yarın tekrar tomografi çekilip taburcu olcak inşallah .. çok kötüyüm bu catlakla alakalı bir bilgisi olan var mi