Saat 6 gibi yataktan düştü çok ağladı. Hastaneye gittik tomografi çekildi acil doktoru bana gire bir şey yok ama radyolog görsün dedi. Sonuçları bekliyoruz. Birde doktor uyutabilirsin öyle bir şey yok dedi. Şuan uyuttum ama korkuyorum. Kusma gözde kayma olmadı. Ama kafasının arka sol tarafı baya şişti 😔 canımdan can gitti . Doktor yeteri kadar ilgili gelmedi için hiç rahat değil