BalKizimElisam öncelikle geçmiş olsun üzülüp ağlamanın hiç faydası yok bizde geçirdik iki hafta önce bana doktor daha sık emzir dedi iki maske takıp emzirmeye devam ettim sabah aç karnına bir sarımsak yutun ama bıçakla soymayın elinizle soyun beslenmenize aşırı dikkat edin ve protein ağırlıklı beslenin ilaç da çok ağrım olduğunda ağrı kesici içtim bide vitamin kullandım