BalKizimElisam seni en iyi ben anlarım 😞 çünkü benimde testim pozitif çıktı 6. Gündeyiz ama günler geçmiyor. Üstelik benim kızım prematüre ve 3 ay 10 günlük 😞 benimde psikolojim çok bozuk eşim zor tutuyor ayakta ve kızıma da geçti hallerinden çook belli, kızıma bakamıyorum benim yüzümden hasta oldun diyorum ona. Ama allahtan onlara taşıyıcı diyorlar. Bebeğini iyi etmenin yolu onu sık sık emzirmen korkma sakın, ne kadar emzirirsen o kadar iyi çünkü onun tek ilacı sütmüş, beni aradıklarında sormuştum üstelik benim sütüm de yok günlük 80 ml çıkarsa çıkar. Senin sütün varsa hep emzir. Benim ilk gün bişeyim yoktu ama sonraki günler vurdu suan bile berbat haldeyim geceleri eşin ilgilensin bebekle, senin dinlenmen lazım, ve evde bebek için ateş düşürücü şurup bulandırın bizimkinin ateşini onla düşürdük, bebeğe maskeyle yaklaşın inşallh en hafif şekilde atlatırız. 😞😞😞