Gizem9565 ben Ogün hocayı değil de Taner Aksoy’u tanıyorum hala da konuşuruz düğünüme kadar gelmiştir sağolsun çok tatlı çok iyi bi insandır hekimliği de çok iyidir gerekmedikçe asla ilaç vermez tedavileri hep hızlı ve yerindedir zaten çok hastası vardı hep iletişimde olur hepsiyle tek tek ben klinik kafasında olan bi insan olmadığım için gitmek istemiyorum çünkü işlemler parça parça oluyo. Kan vericek olsak hastaneye gidicez aşısı olcak hastane yine tek bi yer olsun istiyorum o yüzden direk hastane düşünüyorum