Ayazzmirann tedavi olarakta bir şey uygulanmıyor bize.belirli aralıklarla kontrole gidiyoruz.atesi 38 üstü oldu mu acile basvuruyoruz hemen.bazi hastalara haftada üç gün koruma amaçlı antibiyotik verilmesi önerilir veya genetik hastalara iğne veriliyor.bizim gittiğimiz başka bir doktor da antibiyotik önermişti ama kızımın hastalık geçmişi sık olmadığı için biz uygulamamayi tercih ettik.onun dışında da kendimiz önlem alıyoruz.eskiden daha da telaşlı stresliydik.disarda özellikle dokunacagi heryeri önceden dezenfekte ediyorduk.tabi hastalığından 1 sene geçti şu an biraz daha rahatız.istedigi gibi dokunuyor.elini yüzüne ağzına götürmesini müsaade etmiyoruz.hemen siliyoruz.onun dışında toprak çimen vs asla dokundurmuyoruz.hatta şu sıralar kum kum diye tutturuyo.o duruma da bı çözüm bulmaya çalışıyorum😔 gübreli toprak çok tehlikeli çünkü.direk enfeksiyon oluşturabilecek bir durum soz konusu.