Merhaba arkadaşlar.14 aylık kızım var.10. ayında tatile gitmistik.tatilde lenf bezleri sisince sık Ankara’ya döndük 12 gün kadar hastanede yatisimiz oldu.bu sırada notrofil sayısının çok düşük olduğunu öğrendik.bu zamana kadar geçen süreçte artık notropeni teşhisi konuldu tam olarak.cocugunda notropeni teşhisi olan anneler var mı? Veya kendisine böyle bir teşhis konulan? Bu rahatsizlikla ilgili tecrubeleriniz neler? Sosyal hayatınızı nasıl adapte ettiniz? Çok sağolun şimdiden🌼