Ankakusu35 şu anda 16 aylık . Hep yabancılasın istedim 😅 2 aydır başladı . Başka birine gidince ruh durumuna bagli ağlıyor . Hemen bana bakıyor oradamiym diye beni arıyor .Odadan çıkmamı istemiyor yanında babaanne dedesi olsa bile bazen babası olsa bile gitmemi istemiyor. Gündüz yalnızken hep onunla aynı odada olaym istiyor . Bazen isim varsa kaçıyorum göstermeden 😁 biyere gidip geleceksem diğer odalara geliyorum geliyorum diye gidiyorum sakinlesiyor 😅