Elif2409 Bebeğim şu anda 9.aylik düzeltilmiş 8 aylık . Bugün doktora gittik yabanciliyor mu , Artık yabancıyı bilmesi lazım dedi. Bebeğim genel olarak sakin bi bebek. Bebeği yabancılamayan var mı peki merak ettim .
JackDaniels Elif2409 Benimde bebeğim 7 aylık kronolojik düzeltilmiş 5aylık ama gelişimi iyi olduğu için düzeltilmiş kullanmıyoruz. Hiç yabancılaması yok. Beni ve babasını biliyor istiyor kucağımıza gelmek ama her laf atanada gülücük atıyor markette falan maskot gibi🤣
Gmxzzz Elif2409 bizimde aynı durum dokuz ay beş günlüğü düzeltilmiş sekiz aylık. Asla kimseyi yabancilamiyor herkese gidiyor gülüyordu iki üç gündür huyu değişti resmen misafirliğe gittik girdiğimiz andan itibaren kimseyi istemedi gidicek zaman biraz biraz kucaklarına gitti oda istemeyerek ama hala birinin kucagindaykrn arkamdan aglamiyo evde tekken agliyo😂 bu iyi mi kötü mu bilemiyorum insan bekliyo annesini istesin peşinden ağlasın ama yok:))
tospikannesii Elif2409 eşimin bi arkadaşı var, sürekli de görüşürüz ama ne zaman görse onu ağlar oğlum 😂😂 onun dışında biri gülsün sevsin hemen Güler, yabancılama huyu pek yok
Nyles2019 Benim oğlum yabancılamazdı 18 aya kadar yabancılara giderdi gülerdi temas ederdi sonra birden değişti şimdi 29 aylık kimseye yanaşmaz gitmez benim oğlum çok sıcak kanlıydı herkese sevdirirdi.Kızım 6 aylık yabancılıyor yani her çocuk bir değil ☺️
Elif2409 JackDaniels aynen bizimkide öyle herkese mavi boncuk 🤣 oysaki 6 aya kadar tebessüm ü bile yoktu 🤣
Elif2409 Gmxzzz aynen başkası alınca beni istesin fln ☺️ başkasının kucağındayken beni görünce mutlu oluyor gözü arıyor yani ama ağlama fln yok 🤣
JackDaniels Elif2409 Doktorumuz sıcak kanlı olmasına yordu. Çünkü uzaktan gülüyor başkalarına dokunmalarını yada kucağa almalarını sevmiyor huysuzlanıyor
Avsavb Elif2409 benim bebeğimde öyleydi . Her elini verene gidiyordu ve düşüyordu suan 1 yaş olmamıza bir hafta var daha yeni yeni yabancılaşmaya başladı
Begum64 Elif2409 benim oğlum 21 aylık. Bu zamana kadar kimseye karşı yabancılık çekmedi. Kapıya gelen kargocunun elini tutup gitmeye kalkıyor. O kadar söyleyeyim. Sizin çocuğunuz da sosyal bir cocuk demek ki.
arkeologolcam Ankakusu35 Yani oğlum şuan 19aylık oldu bu aralar dişten dolayı biraz bana düşkün ama yine yabancılaması yok herkese Güler gider hiç sıkıntı yaşamadık bu konuda
Ankakusu35 Elif2409 merhaba bebeğiniz büyümüştür benim kızımda 4 aylık yabancılamıyor sizde durumlar nasıl gelişti sormak istedim ☺️
Alperinannesiii Ankakusu35 oğlum 1 yaşında yabancılamıyor ama negatif enerji aldıgı insanlar oldugunu düşünüyorum ona göre davranıyor 😊
Elif2409 Ankakusu35 şu anda 16 aylık . Hep yabancılasın istedim 😅 2 aydır başladı . Başka birine gidince ruh durumuna bagli ağlıyor . Hemen bana bakıyor oradamiym diye beni arıyor .Odadan çıkmamı istemiyor yanında babaanne dedesi olsa bile bazen babası olsa bile gitmemi istemiyor. Gündüz yalnızken hep onunla aynı odada olaym istiyor . Bazen isim varsa kaçıyorum göstermeden 😁 biyere gidip geleceksem diğer odalara geliyorum geliyorum diye gidiyorum sakinlesiyor 😅
Mehriban27 Elif2409 hep yabanciliyorlar nasl değişecek bu durum bilmiyorum bir yere gidemiyoruz misafire gidemiyoruz kapidan dahi girmiyorlar o kadar vahim durum
Alperinannesiii Mehriban27 bebeginiz ne kadarlık şimdiye kadar böyle bir şey yaşamadım da çok sıkıntılı
Ankakusu35 Mehriban27 7 aylık postu hortlattım 😂 endişe etmeyin geçicek büyük kızımda sizin bebeğiniz gibiydi gelişiminin bir parçası her çocuğun gelişimi farklı büyüdükçe geçiyor