KaSeAy Melissaa e olcak tiroid düşüklüğü olunca peki? Ne tedavisi verdi geçmş olsn bnm de oğlum 4. ayınd 300 gr aldı ama ben kafaya takmamıştm hiç.
Parpaliii Aynı şekilde benim kızımda az kilo aldı 300 gr. Doktor dedi kilosu gayet iyi , illa her ay 1 kg alacak diye bir şey yok bu aydan sonra yavaşlar kilo alımı dedi . Bence hemen mamaya başlamayın . Sürekli ağlıyorsa doymuyordur . Sürekli ağlıyor mu ki ?
Melissaa Parpaliii ağlamıyo sürekli ama doydugunda memeden kendi çekiyor geriye atıyor kendini fakat doymayınca sütüm azken ayrılmıyo sinirleniyor 😪 öğleden sonra sütüm az gece cok iyi bir defa mama veriyoruz 😑
ayseerkan Melissaa benim de 4 ay 9 günlük bi kızım var 350 gram almış 20 günde kilosu da gayet iyi doktor ek gıdaya başla dedi🤷♀️
Melissaa ayseerkan 20 günde iyi almış bizimki bir ayda 200 :( bizim doktor 6 ay olmadan verme diyor ek gıda
Nrdn Melissaa çokmgeçmiş olsun evet bende düşünüyorum yaptırmayı daha önceki aylarda nekadar kilo alıyordj