Bebeğim bugun aşı oldu hemde tartıldı 200 gr almış bir ayda. 4 ay 6 günlüğüz.
Sütümün azaldığını hiç fark etmemiştim. Azaldımı acaba? Yetmiyormu :( diş cıkarıyor ondan olabilir mi. :( 3 4 saatte bir emiyor gece. Sabahlarıda 2 saatte bir emziriyorum neden böyle oldu anlamadım 😔 pazartesi doktor randevumuz var o zamana kadar kafayı yemezsem iyi.
Sütümü ve kalitesini arttırmak için neler yapabilirim ?