Woody ya maalesef bu içten gelen saçma duyguyu bastıramıyorum. Doktoru da defalarca zorlamayın,kovalamayın dedi. Kendi yediği kadar yesin yemiyorsa bırakın siz çatalla peşinden gitmeyin dedi. Bir süre sonra unutuyorum bu tembihleri. Kendimi de çok harap ediyorum 😔