28 aylık kızım var. Ben nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum iyice çubuk krakere döndü. Eskiden zorla da olsa yedirebiliyordum artık asla yediremiyorum. Ne kahvaltı,ne öğlen ne akşam. Tatile geldik. Herkesin çocuğu mama sandalyesinde efendi gibi oturup yiyor. Benimki ağlama krizlerine giriyor yemek deyince. Aç geziyor. Yoruldum hemde çok çok yoruldum. Ne olacak bu işin sonu ?