Feyzamm ahhh bacım gel sarılalım😢😢 iştah dediler mi sanki yaralarımı deşiyorlar. Gün boyunca tek gündemimiz oğlumun beslemesi, artık herkes ne yaptı öğlen mamasını yedi mi falan diye soruyor. Herkese bile dert oldu düşün artık 😢 eşimle konuştuğumuz tek konu, ne yedi ne kadar yedi kaçta yedi. Ama bu tarhanayı en son öğün olarak veriyorum ben. Bazen de gün içinde veriyorum. Tarhanadan beri kilosunu topladı diye düşünüyorum. Çok fayda gören var bu tariften. İnşallah bebeğine şifa olur 🙏🏻