Feyzamm tabi ki 🌸 doktorumuzun yazdıgı raporlu mamanın adı Nutricıa ınfatrini ( eczaneden ücretli olarak alabilirsiniz ama ücreti yüksek raporlu olsa daha iyi olur ). Kendi yaptıgım muhallebiyi ise bebek irmiği, yulaf unu veya tam pirinç ununu suyla pişiriyorum kıvam alınca içine
Yarım muz
bir cay kasıgı cekilmiş ceviz
bir cay kasıgı pekmez
iki adet keçi sütlü bisküvi koyuyorum ve kızım cok seviyor değiştirerek yapın mesela bir aksam tam pirnc unu ile yaptıysanız ertesi aksam irmikle veya yulaf unu ile yapın 🌸 icine istediginiz meyveyi koyabilirsiniz ☺️