Betus_93 ay olarak küçük olduğu için riske atmak istemediler.yani hastanede yatmak nefret ettirdi ama en azından serumla kendine geldi.birde damardan ilac daha etkili olduğu için serumla verildi.ablamın hocası yatış yapmamizi istedi.3. Günün sonunda kağıt imzaladım zorla çıktım ama sabah akşam ilaç için gittik.