Bizde yeni atlattik hastane de yattık.antibiyotik ishal yaptı şükür böbreklerde birsey yok ama doktor tekrarliyir ve kız bebeklerde sık oluyor dedi.idrar tahlili kız bebekte almak zor bezi ters bağlayınca yapıyormuş.ben yokken ablam ve eşim o şekilde almışlar idrar kültürünü.bana tarif etti.