Annecikkkkk yüz üstü yatırmayı deneyin ama gözlemleyerek , gazına karın ağrısına vs iyi geliyor ama yalnız bırakmayın o şekilde boynunu tutamıyorsa çeviremez kendini benim oğlumda pek uyuyamıyordu ben yüzüstü yatırdım o zamandan beri uyuyor çok güzel boynunu da doğduğundan beri tutabildiği için kendi döndürüyor ben yalnız bırakabiliyorum tabi ilk zamanlar hep gözlemledim