Bir bebek uyumuyorsa ya gazı vardır ya da açtır. İlk 1,5 ay meme +mama ilerlerdim. İlk zamanlar benim kızım da uyumazdı. Meğer açmış bebeğim. Hemen mama takviyesine başladım. Sütüm artsın diye hep süt yapıcı şeyler tükettim. Bence ufak bir mama alıp deneyin.