Ipegim oğlum da aynı şapka taktıramuyorum asla sevmiyor çoraplarını hep çıkartır kışın bile sevmiyor çocuk böyle şeyleri doktoruyla konuştum kendi kendine düzelmesi diye bir şey olamaz dedi gözlüğü takmak zorundaymış kötüye gidermiş gözü sonra da ameliyat olması gerekirmiş ama kesin çözüm değil düzelmeyebilirmiş boşuna da olabilirmiş yani çok üzülüyorum genetik diyorlar her şeye hiç de gözü bozuk kimse yok