Kızlar merhaba oğlumun gözünde problem var gözlük takması gerekiyor ama tabi küçük daha 16 aylık anlatamıyorum anlatsam, konuşsam anlamıyor. Ben takıyorum o çıkartıyor, fırlatıyor devamlı böyle. Ne yapsam takamadım ama kötü olacak korkuyorum da. Göz doktoruyla görüştüm kolay bir yolu var mı ne yapmalıyım diye isterseniz pedagogla görüşün dedi de ne söyleyebilir ki siz olsanız gider miydiniz ?