15 haftalık bebeğimi kaybettim bende 2 Ay önce. Hidrosefali ve ileri derecede gelişmemişti sadece kalbi atıyor dendi 5 gün hastanede kaldım düşük yaptım ilaçla parçalandığı içinde kürtajla kalan parçalar alındı. Çok zor.. geçmiş olsun çabuk toparlanmanızı temenni ederim. Allah bidaha göstermesin kimseye