Esxra
Benim ilki düşük oldu kürtaj yaptı doktor aldı hemen. Ben de kalp atışını izliyodum son gittiğimde ben de baktım ekrana boştu aay çok ağlamıştım eşim de dayanamamıştı yazık oda ağladı. Doktor 3 ay yasak koymuştu bize. Ama biz 2,5 ay geçince denedik denediğimiz hafta hamilelik oldu çok şükür. Şimdi doğumu bekliyorum 39. Haftam