Han30 Lidyammm dolap uygulaması indir kayıt ol, ürün yükle işte canım resimler güzel ışıklı çekim olsun, hatası vs varsa belirt
Vivalaarya Pandaliii Ben hiçbir zaman vermedim. Hatta ben güvenliğe bırakıyordum ordan gelip alıyorlardı. Yurtiçi için konuşuyorum diğerlerinde de öyledir muhtemelen.
Pandaliii Vivalaarya ya şuan gardrposla görüştümde böyle bir anlaşmaları yokmuş kargo ile. Yani bizim götürüp teslim etmemiz gerekiyormuş
Vivalaarya Pandaliii Aaa onu bilmiyorum ben dolap kullanıyorum. Belki de her gün zaten bizim siteye geldikleri için sorun yapmadılar o zaman 🙄 üzüldüm sizin için :(
Deletedmom4444 Pandaliii Yurtici kargo konumunuz uygunsa gelip aliyormus.Bende cumartesi gunu aradım.Musteri hizmetlerini arayip kayit olusturun demisti.
Han30 Annis-ogul oglumun kıyafeti- puset-oyun halısı- kendimin günlük elbisemden . Beybi nest ve reflü yatagınıda katacağım kullanmadıklarımı elden çıkarıyorum bu sayede
Han30 Annis-ogul ya 2. Kısmet artık olursa onada yenileri alınır. Tayinciyim 2 senede bir ev taşıyoruz
ipekkizz Pandaliii Bende yapıyorum aktf olmasada 🙈 evet alıyor ama en son pandemi de almıyorlardı bazen alıyorlar bazen almıyorlar arayın yinede
Balbebek_Egemen Pandaliii gardıroptan ups kargo alıyor ama en son 5.99 ücreti vardı sizden kesinti oluyor