Efem123 benüm tırnağımda da batma olmuştu iltihaplıydı çok acıyodu.En son dayandım o batan yeri törpü ayak makası ile çıkarttım ondan sonra düzeldi tırnağım.Gerçekten çok can yakıcı bi durum ya.Ayak makasları var kaş makasına benzeyen onunla kestim baya yardımcı oldu