Rabiacelebi Efem123 ewet parmağını uyuşturuyor hissetmiyorsun korkulacak bi şey yok ya yarım saat mi ne sürüyor zten uyunik oluyorsun kardeşimin tırnağın hepsini almışlar tırnak zten çıkıyor geri
Efem123 Rabiacelebi oh iyi bari ama sonra ağrı oluyordur ya ben emİrdigim için şuan bekliyorum ilaç kullanmam gerekcekmis 😭
Koalina Efem123 Vallahi seneler önce iki kere çektirdim lokal mokal görmedim vurdular uyuşturuc iğneyi çıkardılar tırnağı gene bitanesi senelerdir batıyor ama çektirmem çektirkçe zaten tekrar istiyor
iSLaMLiNa Efem123 Her kestigim de elimin tırnaklarını ayagimin tirnaklarini batar sonra geri geçer ameliyatlik durum olmadı benimkinde geçmiş olsun üstte kalsın fikrim yok
1ana1bebe Efem123 bendede ikisiydi sağ taraf ikiledi sonra şuan bisey kalmadı ama tırnak kalınlaşması oldu mantar gibi emzirme bitince ilaç kullanicam
Koalina Efem123 batan yeri tırnak makası şle kesiyorum hayatımı zorlaştırmıyor ne yapılacak ki gitsem doktora çekim der 2 kere yaşadım daha fazla. Psikoljimi bozamam bi aonuda yok çekince sürekli yineliyor
TalentedMom Efem123 şaşırdıkça tekrarlıyor bilgini olsun iyi düşünün çevremde aldıranların hep tekrarladı ben de yaşamıştım korktum aldırmaya sonra geçti geçer belki ne aşamada
Efem123 TalentedMom benim kötü durumda ya et oarcalri çıkmış elimden bişey gelmiyor keşke gelse o et parçaları olmasaydı bı şekilde iltihabı tirnagimi düzeltmeye calsrdim ama şuan sürekli iltihap akıyor tirnagim çevresi morarmış bide emziriyorum bu iltihap sute geçiyor mu acaba bı bilginiz varmı?😏
Aysshn-123 Efem123 Bnde oldum tırnak batmasından korkulacak birşey yok yarım saat sürdü Yan taraftan kesildi içi temizlendi benimki de çok kötü durumdaydı bir gün üstüne basamadım acı felan hiç hissetmedim amaliyat sonrası da olmadı o yüzden gönlünüzü ferah tutun ve aradan iki yıl geçti şuan diğer parmağım da çıktı sizinle aynı şikayetleri yaşıyorum diğer parmağım da kötü durum da yine Olcam
Efem123 1ana1bebe amaliyat olmadan önce ilaç kullandinizmi bende emziriyorum banada ilaç verilecek ondan sonra amaliyt dediler sizde öylemi oldu acaba ?
TalentedMom Efem123 çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah geçer bir an önce çok net bilmiyorum iltihap süte geçmez diye bilmiyorum antibiyotik kullanıyorsan düşük verir doktor
1ana1bebe Efem123 İltihabi kurutmak için veriyordur ilaç büyük ihtimalle, ben lisede olmuştum hiç hatırlamıyorum valla yalan olur ne dersem, ama mantara tedavi için ilaç dedi yani ilaçtan sonra operasyon geçirmeyecegim
Berenhanim Efem123 benüm tırnağımda da batma olmuştu iltihaplıydı çok acıyodu.En son dayandım o batan yeri törpü ayak makası ile çıkarttım ondan sonra düzeldi tırnağım.Gerçekten çok can yakıcı bi durum ya.Ayak makasları var kaş makasına benzeyen onunla kestim baya yardımcı oldu