Mbal 10 unda kontrol telefon numarasını ben istemedim kendi verdi madem verme durmadan yazan arayan bi anne de değilim dr dan geldik bi kaç gün sonra yazdım cevap yok 2 aydır gidiyorduk başka bi dr seçicem önemsiz mi görüyorlar acaba anlamadım ki sonuçta fazla yada az içse yine sıkıntı gerçekten severek işini yapmıyorlar