Asl90 ASELANIL biraz kansızlığada bağlı sanırım. Oğlum 10 kilo içinden çıkan damlalıkla 0,5 çizgisine kadar doldurup veriyorum. İçeriği çok temiz değil başka markaları deneyin önce bizde hepsi kabızlık yaptığı için mecbur bi süre kullanacağız
mustafayamaninannesi Mbal sizin kaç aylık kaç kilo 4 aylıkken başladı bize o şekilde hatta kilo başına 1 damla diyor herkes dedim benmi fazla verdim 1 ml 19 damlaya eşit dediler burdan
Aselinannesi0655 ASELANIL kaşıga 10 damla damlat çek içinden ml farketmez kasıga damlattıgın sayıyı bil. Çok gelmiyor zaten
Mbal mustafayamaninannesi 1ml 19 damladan aza geliyor. Bizim 6 kg civarıydı 5.5 aylık mı neydi 1 ml dedi doktor. Kilo başına 1 damla diyen var 2 damla diyen var 1 ml diyen var. Bu 3 şekilde önermiş hep doktorlar. İçinde yüksek miktarda Demir yok o yüzden çok sorun olmuyor sanırım.
ASELANIL mustafayamaninannesi bana da 1 damla dedi eczacı ama doktor 0.5 ml sabah 0.5 akşam diyor nasıl şey se
Mbal mustafayamaninannesi aynen işte o civarlar. Zaten doktorların dedikleri de aynı kapıya çıkıyor böylece neredeyse. İsterseniz bir doktorunuza sorun içiniz daha rahat eder. 🌷
mustafayamaninannesi Mbal sordum yanıt alamadım bu ay da gidicem başka dr a geçicem sonra memnun kalmadığımı belirtip yüzüne
Mbal mustafayamaninannesi her meslekte var malesef pek severek yapmayanlar. Siz kilosu kadar damla verin gidene kadar.