Halimehatun sizin sabrinizi deniyor. Pes etmeyin. Kazanmak icin en zirve davranislari yapabilir. Bu demek degildir ki aglasin bagirsin umursamayin. Ama hergun o okula gidip 15 dakika durmasi bile oraya gitmek durumunda oldugunu anlamasini saglar. Ve bir sure sonra kabul edicek hic merak etmeyin. Hele ki bu surecte baska bir isiniz oldugu icin gondermediniz diyelim o bunu kendisi agladigi icin pes ettiginizi dusundurur ona. Bu surecte ara vermeyin ve duzenli olarak okula goturun. Bahcesi varsa bahcesinde durun. Ilk hafta 15 dk yarim saat sonra arttirirsiniz sureleri. Ama pes etmeyin :)