Halimehatun siz böyle davranırsanız daha da güç bulacak. Sonuçta evde durmak onun için daha konforlu. Sizden umudu kesmesi lazım kapıda beklediğiniz düşündüğü için öyle yapıyor. İlk gün de yazmıştım. Okulda durmayın, gittiğinizi gideceğinizi bilsin. Okula uyum sağlaması gerektiğini öğrenecek. Çocuklarla oynamanın aslında güzel olduğunu öğrenecek. Akşamları yatarken masallar anlatın okulun ne kadar güzel eğlenceli olduğuyla ilgili. Ben oğlumu hep masallarla alıştırıyorum, Kardeş, çiş okul bunların hepsini böyle atlattık. O ağladığı için siz yaptığınız şeyin gaddarlık olduğunu düşünmeye başladınız, ama hayır aslında onun için yapıyorsunuz bunu. Bir arkadaşımın kızı ilkokul için bu tepkiyi vermişti. Ne yapacaksınız ilk okulda da ağlar tepki verirse aman okumasın diyemeyeceğimize göre. Yani ya şimdi alışır, ya okul döneminde ama belliki bu aşamayı geçmen gerekiyor. Geri adım atman sadece süreci uzatır.