SamastiAyten Canım benim kızıma da 3 aylıkken erken kapanabilir dedi doktorlar çok az açıklık kalmıştı ben çok araştırdım çok özel doktora goturdum hepsinin bana dediği en erken 3.ayda kapanabilir sorun olmaz diye önemli olan başın büyümesi onu aylık takip etmeniz gerekiyor büyüme durursa veya sınırın altındaysa o zaman mr cektirin bence çok şükür bizim 8 aylık oldu hala kapanmadı doğuştan bingildagi kapalı olan çocuklar var canınızı sıkmayın bi sorun olmaz ins takibinizi düzenli yaptirin