Bende dün burda yine bıngıldağın erken kapanmasıyla ilgili bi post okumuştum ondan sonra iyice baktım bizimkiside küçük hatta doktorumuz hızlı kapanıyo d vitaminini bırak 1 ay demişti şimdi 3 buçuk aylık 1 parmak kadar açık umarım hemen kapanmaz 12-14 aya kadar kapanmaması iyi diye okudum dün ve riskleri de varmış erken kapanmasının kontrole gidince ne diycek bakalım doktorumuz geçen ay ki kontrolde ölçülmemişti baş çevresi bende merak ediyorum ve tedirginim açıkçası