17062019 cok geçmiş olsun. Ben evden 38.5 ateşle çıktım yolda kızım cok kötü kustu ateşini ölçtüm 40.4 çıktı ıslak mendil falan koydum her yerine hastaneye geldiğimde 39 du hemen fitil falan verdiler.
Nasil bir hastalık ki kan da idrar da hic bir sey yok ama bu çocuklar yanıyor?