Merhabalar sevgili anneler
1 yaşında ki kızımda anlamadığımız şekilde 2 gündür ateş vardı ve 2 gündür hastanede yatıyoruz, dün geceden beri ateşimiz yok cok şükür. ( kan temiz, idrar temiz. Esimin arkadaşı gelmişti çocukları biraz hastaymış geldikten sonra söylediler muhtemelen o cocuktan geçti)
Bugün de sözde tatile gidecektik valizler falan hep hazır. Sizce yarın yola çıksam orada sorun yaşar mıyım? Tekrar ateşlenir mi yoksa hep söylendiği gibi ates 3 gün sürer sonrasında çocuk iyileşir mi? Bugün takip edeceğim eger ateşi olmazsa gideyim mi?