Suriyeliler geldiğinden beri 9 aya düşmüş normalde 1 yaşında yapılıyordu kızamık aşısı benim bi arkadaşım profa gidiyor doktoru kesinlikle önermedi 1 yaşında yapılsın dedi benimki de 9 aylık çağırıyorlar bugün gitmemiz lazım kontrolu de var sağlık ocağı seni zorlamıyorum ama yine gel kontrolünü yapıcaz dedi birazdan gidicez ama brnde yapıp yapmama konusunda kararsız kaldım