tosbilitostos tahlil falan vermedik canım. Tahlilik bi durum yok çünkü.Biz özel hastane de yaptırdık içeri girdik üroloji doktoru pipisini muayne etti,sonra gün verelim dedi bizde o gün yapması için rica ettik öğleden sonraya saat verdi. Odamıza geçtik. Hemşire geldi pipi bölgesine krem sürdü uyuşturmak için pipisi açık şekilde kalsın yarım saat sonra gelicez dedi. O sürede oğlumun karnını doyurdum yarım saat sonra ameliyathaneye çırılçıplak aldılar. Pandemiden dolayı biz dışarda bekledik yaklaşık 45 dk kadar sürdü. Sünnetten Sonra 1 saat daha gözetim
altında Bekledik doktor krem verdi sabah akşam pipisine sürdüm ağrı kesici verdi 6 saat arayla 3 gün içirdim. Tam eve geçerken oğlum ağlama krizine girdi ilk çişini yapmış 15 dk kesintisiz ağladı. 2. Günü hiç sünnet olmamış gibi güldü zaten 3 aylıktı hareketlenmeden yaptırmak istedim.sizin paşa 6 aylıkkdı sanırım yüz üstü dönmemesine çok özen gösterin yoksa canır yanar ağlar.1 ay kadar pipisinin ucu morarır ,şişilik olur çok normal. Endişelenme. Biz kontrole götürmedik doktorla Whatsapp üzerinden haberleştik fotoğrafını atıyordum 3 günde bir, o şekilde haberleşmiştik.Aklına takılan olursa yine sorabilirsin canım