MehmetFurkanjj8j yusufasaff Aynn orasi öyle Ablamda abartma cocuk düser kalkar dedi ama ne bilim onlar cok kucuk derdini anlatamaz
MehmetFurkanjj8j yusufasaff Yarin ola hayr ola bakalim nsl olacak ayni neşesi devam ediyosa bi degişiklik yoksa götürmem
MehmetFurkanjj8j Moommyys gunaydin dört gözle kalkmasini bekledim oyniyo aguluyo gözlerini parmagimla takip ettirdim eskisi gibi ayni oyniyo cok şukur gece uyandiramayinca endişelendim
MehmetFurkanjj8j Moommyys Allah razi olsun sordugunuz icin simdilik biseti yok oyniyo güliyo normal hali ama yinede gözlemliyorum sadece yanaginda ufacik kizarma var okadar
Esleminannesi28 Canım kusma göz kayması bilinc kaybı olmadıgı sürecd korkma tabi bu 24 saat gecerli birde düştükten en az 2 saat flm uyutma diyorlar birdakine rabbim yaşatmasın ama yaşarsan uyutma kesinlikle doktr öyle demişti
MehmetFurkanjj8j Esleminannesi28 cok tesekkur ederim canim ama elimde diyldi uykuda düştü agladi sonra uyudu uyandiramadim ama sabaha kadar uyumadim başindaydim
TalentedMom MehmetFurkanjj8j benim de başıma geldi korkma çok yüksek değilse sorun olmaz yani doktorlar genelde öyle söylüyor uyutmamak lazım istersen doktora götür aklında kalmasın kaç aylık
MehmetFurkanjj8j TalentedMom 7 aylik biseyi yok ayni kusma kayma kulaginda sivi vucudunda morarma falan yok sadece yanaginda var suam dün biraz kaşinda vardi oda geçti şuan sadece yanakta,oyniyo huzursuzluguda yok
Mervecoban45 MehmetFurkanjj8j 2 gün önce benim bebeğim de düştü kafasında hafif kızarıklık oldu sabaha kadar bekledim kusma olmadı bugün doktor a götürdüm bıngıldağı şişmemiş bir şey olmaz artık dedi