MehmetFurkanjj8j yusufasaff gecmis olsun cok küçukmüs daha yümüşacik o aylarda bebekler şimdi nasil bebeginiz kac aylik oldunuz
yusufasaff MehmetFurkanjj8j şuan 1 yaşında 7 aylıkken de gece uykuda dönerken düşmüştü o yüzden biz yerde yatıyoruz film çektirmekte iyi degıl Bi yandan ama 2 simdede çektirmiştim eşim ısrar etti
yusufasaff MehmetFurkanjj8j söylemeyin bu sefer bakamadınız edemedin sizi suçlar tabi siz bilirsiniz ağlamıyorsa sorun yoktur
Uykucubv MehmetFurkanjj8j 50 ve üstü sıkıntı oluyor doktora gitsen tomografi çekerler hemen ben doktora uykusu var uyutim mi dedim yataktan düşmüştü oda uyut hareketleri dışında sıkıntı olursa getir dedi temiz çıkmıştı
MehmetFurkanjj8j Uykucubv yarin sabahmi götursem her kes uyuyo ablamdayim ben bisey olurmu sabaha kadar kafayi yiyecem
MehmetFurkanjj8j yusufasaff o korku o panik anlatilamaz bide ben ablamdayim eşimede soylemedim korkudan
yusufasaff MehmetFurkanjj8j söylemeyin bencede allahın izniyle hiç birsey olmaz onları melekler koruyor çünkü ben herşeyi söylüyorum pişman oluyorum
MehmetFurkanjj8j yusufasaff bundan sonra evimin ici batsada uykuda olsada başindan ayrilmam hep okuyodum duyyodum ama yasaninca Allahim anltamam kemdimi cok suçluyorum.
MehmetFurkanjj8j yusufasaff o yüzde yüz olacak şeyler bide kayinvalidemle oturyorum cok düşkünler ilk toru tek ogul kendimi yedim bitirdim sabah olsada uyansa hareketlerine baksam icim rahat etsin diye götürürüm film cektirmeye
yusufasaff Doktor bize 5 saat uyutmayın demişti ben uyuttum aradım doktoru siz izleyin demişti uykuda kusması normal kusma olabılır yeşilimdi değişik yada böyle mutsuz baygınlık olursa getirin demişti allahın izniyle hiç birsey olmaz
yusufasaff MehmetFurkanjj8j bence cektirmeyin çektirirsenizde söyleyin çünkü tekrar düştüğün de gözüküyor sistemde bizim basımıza geldi doktor 2 defa düşmüş dedi 3. Olursa alırız cocugu biz anlamadık nasıl dedık
yusufasaff yusufasaff MehmetFurkanjj8j bence götürmeyin Allah büyük dua edin her bebek düşebilir sizin hatanız değil çok iyide bakılsa düşer ben kendımden biliyorum eşimden biliyorum ne kadar üstüne düşersek o kadar başımıza gelir Allah korusun
yusufasaff MehmetFurkanjj8j bizde bilmiyorduk doktor hatta güldü yada para cezası ben dedim kim ister cocugu düşsün dedi bazı anneler bakmıyor
MehmetFurkanjj8j yusufasaff Aynn orasi öyle Ablamda abartma cocuk düser kalkar dedi ama ne bilim onlar cok kucuk derdini anlatamaz
MehmetFurkanjj8j yusufasaff Yarin ola hayr ola bakalim nsl olacak ayni neşesi devam ediyosa bi degişiklik yoksa götürmem