MehmetFurkanjj8j benim oğlumda 2 kez yataktan düştü koştur koştur doktora götürmüştüm 🥺 2 saat uyutmayın demişti doktor ilk 24 saat gözlemlemeniz gerekiyor. Kusma, gözlerde kayma, susmazca ağlama ve sürekli uykuya eğilimi yoksa korkmanıza gerek yok. Son olarak ilk 24 saat 2 saatten fazla uyursa uyandır demişti doktorum. Malesef ki düşe kalka büyüyolar yüreğinizi ferah tutun geçmiş olsun ❤️