Bebegim uyuyodu 3 saat önce yataktan düstü yüz üstü buldum onu yerde agliyodu bi 5 dk gibi agladi sonra sustu bütün vucuda kafasina baktim sadece kaşinda kizariklik bide yanaginda cok kucuk var.biraz gulumsedi 5 dk gibi ayikdti sonra uyudu cok uykuluydu kusma falan olmadi yanindayim uyuyo otarafa bu tarafa dönüyo emzirdim mama verdim .ben ailemin yanina geldim eşim evimizde ona soylemeyide korktum cok endiseleniyom uykum yok.oturyom başinda