Browni MavininTonu çok korkuyorum eşim gece çalışıyor suan evde yok tek basınayım allahım elim ayağım buz kesildi nasıl yapıcam ben
MavininTonu Browni Sakin ol canım, sıçramalar devam ederse uyandır hareketlerine bak, makattan ateşini ölç ılık duş aldır hareketlerini gözlemle bi ona göre sende hareket edersin. En doğru sonucu makat gösterir
Ablak56 Browni sakin olun. Fitil varmı paranox varsa hemen takın düşür yada dolven hiç bişe yoksa ılık dul alıp hastaneye gidin uzaksan ölcen dereceler doğru ölçüm yapmıo koltuk altı olan lar güvenilir uyandırın eger kensınde defol gibiyse zaten 39 a yakındır yada gecmısdır am aılık su biraz ii gelir dediğim gibi fitil en iyi düşüren tabı 38 İn ustundeyse ates
Browni MavininTonu hayır makattan ölçmedim koltuk altı manuel ile ölçtüm duşa sokup öyle mi götüreyim geçmezse uyuyor suan uyandırayım mı
Bircicekkiz Browni aynı zamanlarda benim kızım da çok ateşlendi 3 gün ateşi devam etti acile de götürdüm ama bişey yapmadılar sık sık ılık duş ve calpolle atlattık şükür
Mommyishome Browni Uyandırın bakalım nasıl durumu, calpolu ne zaman verdiniz? Ilık duşa sokarsınız daha da düşer o zaman. Havale geçirme meyilli çocuk 37 de olsa geçirirmiş, o yüzden sakin olmaya çalışın . En kötü taksiye binip hastaneye gidersiniz.
Ikrazumra19 Browni bi uyandirin bence imkaminiz varsa taksi filan goturun mutlaka atesten cok korkarim.Allah korusun
Cancansmom Browni uyutmamaniz gerekiyor,fitil yaptiniz mi? Ilik bir dus aldirmaniz atesini düşürmeniz lazim.
Browni melike5461 Ikrazumra19 Bircicekkiz Ablak56 Mommyishome MavininTonu Bircicekkiz Ablak56 sibellllo Cancansmom Mom987 Ablak56 Zuzuuu Mommy_bee mavilimsi mavilimsi nur-nr_123 Defne3105 kızlar ılık duşa soktum geçmedi 39 ölçtü ateş ölçer bence yanlış biraz daha az gibi geliyor cunku bana her neyse yarım fitl verdim ishal olarak geri çıkardı diğer yarısını verdim hala düşmedi sıçrama var 5 dk da 2 kez acile götüreceğim bir şekilde dua edin nolur bir şey çıkmasın kalbinde üfürüm var demişti doktorumuz onun kontrolune daha gidemedik sıra bulupta böyle ateş çıktı ağlatmaya kıyamıyorum ama ağlayacak çok üzülüyorum kendimi suclu hissediyorum
MavininTonu Bu arada bugün götüremezsen yarın götür idrarına baksınlar bizde idrar yolu enfeksiyon olmuştu cünki. Umarım bişeyi yoktur yavrunun
Ablak56 38 5 a Kadr normal biliyorum çok korkuyor insan ama 40 İ gecmesikce inanın sorun değil önemli olan takıp de olmak 5bsaate bır ates dusurıcj ile atesı cok yükseltme eye bakın
sibellllo Browni Ateşi takıp edin kaç derece önemli bu Allah korusun havale belirtisi olabilir korkudan olduğunu düşünmüyorum ateşe vücüt tepki veriyor. Mümkünse. Kaldırıp ılık suya sokun ateş düşürücü yok mu evde
Mom987 Browni Dönüşümlü olarak ilac verin calpol tek başına fayda etmeye biliyor. Paronax s varsa yarim fitil verin. Ama öncesi dus aldirin basi haric. Buaralar salgin çok. 36 derece ile havale geçirebiliyor cocuklar bu yüzden endişe etmeyin. Umarim havele gecirmez.