8 aylık oğlum bu gece ateşlendi ve İnanılmaz derece sıçrıyor sanki bir yerden düşmüş gibi sürekli ama 5 dk da bir allahım ne oluyor norolojik olabilir mi ? Çok evhamlıyım ateşini belirtilerden dolayı dişlerine yordum, bu sıcramasıda ağrısından olabilir mi ? Bugün eşimle bağrıştık biraz orda korktu ağladı ondan mı yapıyor acaba vicdanım çok kötü aldım koynuma sarıldım yanıyor sanki oğlum moralim çok bozuk