Cheddar KahramanAnne akışına bıraksanız parkın amacı zaten akranlarıyla biraraya gelmesi, incelemesi, görmesi, heves etmesi Binmek isterse zaten size belli eder. Zamanla neyi sevdiğini anlarsınız
KahramanAnne Cheddar öyle yapıyorum aslında zorlamıyorum hiç ama uzun süredir devam ettiği için acaba altında yatan korktuğu başka bir şey mi var diye düşündüm. Sanırım normal bir durum zamanla alışır yada hiç sevmeyebilir ona kalmış artık 🤗
KahramanAnne kahvekokusuu bende hiç sallamadım doğduğundan beri mesela ayakta sallanmayı bilmez çarşafta sallanmayı felan hiç bilmez direk sallanmaya karşı bi fobisi de olabilir 😂
Deletedmom_109 KahramanAnne oğlumla ilk gittiğimizde 9 aylıktı bindiğinde korktu ev tipi salınağı vardı aslında ama yine de korkmuştu. Zamanla alıştı ve sevdi şimdi ise koşturmak kaydıraktan kaymak daha hoşuna gittiği için kısa süreli biniyor 😁 sık sık giderseniz alışır inşallah
KahramanAnne Deletedmom_109 doğrudur sık sık gidemedik bazı etkenlerden dolayı umarım bundan sonra daha sık götürürüm 🤗
mommier KahramanAnne oğlumu 18.ayda asla bindiremezdim salıncağa çığlık atardı.şuan 25 aylık parkta salıncak kavgası yapıyoruz zor iniyo şimdi de😄 takmayın kafanıza düzelir
Yenievliiiiii KahramanAnne iki bucuk yaşında kızım yeni yeni binmeye başladı. Korkuyordu 🤣 bence alışır zamanla
ruhpastasii KahramanAnne Benimkisi aksine çok seviyor hatta salonun ortasına çaktırdık bi salıncak😄 şunu söylemek için yazdım aslında sizde eve alıp alıştırmamı yapsanız acaba bu sayede parktada binebilir.
KahramanAnne ruhpastasii Maşalllaaah maşallah nazar değmesin çok hoşuma gidiyor böyle salıncakta sallanmayı seven eğlenen bebişler 🤗 Eve SALINCAK almak çok mantıklı aslında öylece alışmış olur
Pnr22 KahramanAnne kızımı parka goturuyordum salıncağı çok seviyodu eve aldım taktırdım 2 dakika olsa bile inmek istiyo bebekleri anlamak çok zor 😊🤷🏻♀️
ruhpastasii KahramanAnne Evet tatlım trendyoldan aldım çokta memnunum fiyatıda gayet uygun. Bi dene canım
minnosvetontis KahramanAnne sal gitsin basta bende takiyordum kafama cocuk nasil olurda parki sevmez. O gidiyodu otu bocegi bakiyodu seviyodu mesela. Zmanla yasitlarini izledikxe yapar. Ki izledigi icin mesela cikti dedim demin soyledigim gibi. Sonra cikti yere bakti korki yasadi al beni diye aglamisligi vardi.oyuzden takma kafana. Tabi pandemimin de etkisi var sokakla parkla ic ice buyuyen cocuklar herseye aliskinlar