KahramanAnne valla şöyle söylim oğlum kucağımdan inmezdi parkta bile sadece salıncağa gider gelirdik,sonra ben cocukların yanına götürdüm biraz sakınırdım hasta olcak va diye coronasan dolayı,bi baktım yere inmek istiyor bi baktım kayıyor yani biraz akranlarıyla yada büyükler yapınca onlarda gaza geliypr