GiybetReis merhaba,
Ben uyku tulumunu Lcw tercih ediyorum artık. Bir de elimde mevcut Ergopouch var. Bi daha o kadar para vermem ama. Lcw alırım bundan sonra hep. Evin sıcaklığına ve aldığım tulumun tog değerine göre içine bir şey giydiriyorum. Bu zamana kadar hep 1.7 tog aldım tulumu. İçinden de tek bir çıtçıtlı body giydiriyorum. Evim kışın 23-24 derece oluyor genelde.
Mont olarakta astronot tulum öneririm. Bence en mantıklısı. Ben mont almıştım Mango’dan ama astronot kadar rahat kullanamamıştık. Astronotta her yeri kapandığı için hiç “üşür mü?” düşüncem olmuyor.