YeldaKuzey 1 yaş yazacaktım canım yanlış yazmışım şaşırmakta haklısın . İlk ishal oldu diye verdim onlari simdi grip oldu ates yaptı gündüz doktora gittiğimde ates yoktu soğuk algınlığı dedi ates cikti tekrar götüreceğim. Sizede geçmiş olsun. Rotada ishal hep sulu mu bizde sayi azaldi koyulasti 3,4 keze düştü. Doktor birkac gun surer demişti. Yarin ozele gidecem devlet hastanesi salliyor resmen